Χρήσιμες συμβουλές & πληροφορίες


Προσφορές
Αν και στον τιμοκατάλογό μας έχουμε χιλιάδες τιμές για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας είναι αδύνατον να έχουμε τα ΠΑΝΤΑ. Στην περίπτωση που δεν θα βρείτε αυτό που ζητάτε στείλτε μας με e-mail στο sales@typografos.gr τις τεχνικές προδιαγραφές και εμείς θα σας απαντήσουμε το συντομότερο.  Μην μας παρεξηγείτε που ΔΕΝ δίνουμε προφορικά προσφορές, για να βγάλουμε μια τιμή χρειαζόμαστε τον χρόνο μας για να αποφύγουμε λάθη. 

 Νέα προϊόντα
Οι ανάγκες και οι προτιμήσεις των πελατών μας, καθώς και οι συνθήκες της αγοράς είναι οι εμπνευστές μας για την δημιουργία νέων προϊόντων. 
Εμείς στην TYPOGRAFOS.GR διαθέτουμε τον απαιτούμενο χρόνο που χρειάζεται να συλλέξουμε τις απαιτούμενες πληροφορίες, να τις αξιολογήσουμε, να τις επεξεργαστούμε, να διαπραγματευτούμε με προμηθευτές, μεσάζοντες κλπ. και τέλος να διαθέσουμε στην αγορά νέα προϊόντα τα όποια θα δώσουν  νέα προοπτική στην επιχείρησή σας. 
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Μην απορρίπτετε την «Ανταγωνιστική Πληροφόρηση» είναι μεγάλο λάθος. Ο ανταγωνισμός είναι εργαλείο ανάπτυξης. 

 Αποστολή αρχείων - παραγγελίας
Μπορείτε να μας στείλετε τα αρχεία σας με:
1)     E- mail στο info@typografos.gr
2)     Στον FTP server μας. Ζητήστε μας να σας στείλουμε κωδικό πρόσβασης.
3)     Ταχυδρομικώς στην διεύθυνση  Αλ. Παναγούλη 31 & Αστερίου 2, Γουδή – Ζωγράφου Τ.Κ 157 73
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Μην ξεχνάτε ποτέ, με την παραγγελία σας να μας στέλνετε και τις τεχνικές προδιαγραφές. Δεν κρατάμε τα αρχεία, να μας δίνετε αντίγραφο της μακέτας.
 Παράδοση εμπορευμάτων
1)     Από την έδρα μας στην διεύθυνση  Αστερίου 2 & Αλ. Παναγούλη 31, Γουδή - Ζωγράφου.157 73 
2)      Με COURIER της επιλογής σας, ή με την SKY WALK και  την ΠΟΡΤΑ – ΠΟΡΤΑ των ΕΛΤΑ που εμείς συνεργαζόμαστε
3)     Με μεταφορικές εταιρείες.
4)     Με τα ΚΤΕΛ.
5)     Με άλλο τρόπο επιλογής σας.
Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με ευθύνη και κόστος του πελάτη.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Όταν ετοιμαστεί μια παραγγελία σας ενημερώνουμε για την αποστολή της. Υπάρχουν περιπτώσεις πελατών που για διάφορους λόγους αδιαφορούν για την παραλαβή της παραγγελίας τους ακόμα και αν την έχουν εξοφλήσει. Η δυνατότητα αποθήκευσης στον χώρο μας είναι μέχρι 5 εργάσιμες μέρες. 
 Τρόπος πληρωμής
Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους.
1)     Με μετρητά στην έδρα μας
2)     Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
3)     Με επιταγή. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να έχετε συνεννοηθεί νωρίτερα με το λογιστήριο.
4)     Με αντικαταβολή.
ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ: Για την έναρξη της παραγγελίας είναι απαραίτητη προκαταβολή μέρους της συνολικής αξίας, που καθορίζεται από το είδος της παραγγελίας.

 Χρόνος παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης αναφέρεται στον τιμοκατάλογο ή στην προσφορά που ενδεχομένως έχετε λάβει. Ωστόσο, μπορεί να τροποποιηθεί αν υπάρξει καθυστέρηση από την πλευράς του πελάτη ή των προμηθευτών μας ή έκτακτο τεχνικό πρόβλημα ή άλλοι λόγοι ανωτέρας βίας (έλλειψη πρώτων υλών, απεργίες κλπ).

 Δεσμευόμαστε
1)     Να τηρούμε τις συμφωνημένες προδιαγραφές.
2)     Να σας ενημερώνουμε για κάθε τυχόν πρόβλημα που προκύπτει στην παραγγελία σας.
3)     Να φροντίζουμε συνεχώς για την καλύτερη δυνατή ποιότητα των προϊόντων που προσφέρουμε και των υπηρεσιών που παρέχουμε.
4)     Να τηρούμε το εμπορικό απόρρητο των πελατών μας
 

 Εγγύηση ποιότητας

Δεσμευόμαστε της ορθής εκτέλεσης και καλής ποιότητας της παραγγελίας σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές της.
Ωστόσο τα λάθη είναι ανθρώπινα και εμείς τα αναγνωρίζουμε,
Σε περίπτωση δικού μας λάθους  υποχρεούμαστε να επαναλάβουμε την εκτέλεση της παραγγελίας σας χωρίς επιπλέον επιβάρυνση και χωρίς περαιτέρω ευθύνη σας. Για την επανάληψη της παραγγελίας  σας πρέπει εντός δύο ημερών από την παραλαβή της να μας ενημερώσετε γραπτώς με e-mail στο info@typografos.gr ή στο fax 210 74 88 729 για το πρόβλημα και εντός τριών ημερών να μας επιστρέψετε την αρχική παραγγελία στην έδρα μας Αστερίου 2 Αλ. & Παναγούλη 31 Γουδή – Ζωγράφου T.K. 157 73 κι εμείς αμέσως θα επαναλάβουμε την εκτέλεση της παραγγελίας  σας ΧΩΡΙΣ καμία επιπλέον δαπάνη. Σε καμία περίπτωση δεν ευθυνόμαστε για διαφυγόντα κέρδη, φήμη κλπ.
 ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Όσο πιο σαφείς είστε στην περιγραφή της παραγγελίας σας τόσο λιγότερα λάθη θα γίνουν. Όταν, για παράδειγμα, η παραγγελία σας αφορά φακέλους, εμείς έχουμε συγκεκριμένο προμηθευτή που προμηθευόμαστε. Εάν μας έχετε στείλει δείγμα, δεν μπορούμε να ξέρουμε από ποιον προμηθευτή είναι και θα χρησιμοποιήσουμε αυτούς που έχουμε στην αποθήκη μας. Στην περίπτωση που θέλετε τους συγκεκριμένους φακέλους θα πρέπει να μας τους προμηθεύσετε. Το ίδιο παράδειγμα αφορά σε κάθε περίπτωση που μεσολαβούν πρώτες ύλες.

 Ακύρωση παραγγελίας
Ακύρωση παραγγελίας πρέπει να γίνει εγγράφως από τον πελάτη, ενώ οφείλει να καλύψει πλήρως όλες τις δαπάνες μέχρι την συγκεκριμένη χρονική περίοδο.  Μεταφορικά έξοδα και άλλες δαπάνες προς τρίτους δεν επιστρέφονται.